Wizyt:
Dzisiaj: 4Wszystkich: 6178

Realizacja zlecenia

  1. Zlecenie złożyć można osobiście w Biurze Administracji Cmentarza przy ul. Żwirowej 5K w Gorzowie Wlkp. lub poprzez wypełnienie formularza zlecenia dostępnego na naszej stronie internetowej.
  2. Po otrzymaniu od Państwa zlecenia oraz po wizji lokalnej w terenie, wyceniamy usługę, a następnie informujemy telefonicznie bądź e-mailowo o całkowitym koszcie wykonania usługi.
  3. Po zaakceptowaniu przez Państwa wyceny, prosimy o dokonanie wpłaty na nasze konto bankowe bądź fizyczną wpłatę gotówki w siedzibie firmy.
  4. Po otrzymaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
  5. Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie bądź fizycznego wpływu gotówki do kasy.
  6. Po wykonaniu usługi wysyłamy Państwu dokumentację fotograficzną (przed wykonaniem usługi i po wykonaniu usługi) na podany przez Państwa adres e-mail, bądź na Państwa życzenie wykonujemy tradycyjne zdjęcia i wysyłamy pod wskazany adres pocztą tradycyjną.
  7. Za zrealizowane usługi wystawiamy fakturę VAT.